We laten ons horen: Welzijnszorg

Samen vertegenwoordigen de negen organisaties achter ‘Decenniumdoelen 2017’ meer dan een half miljoen leden. Dat is enorm. Als we ervoor zorgen dat al die mensen hun schouders onder het project zetten, dan kan het alleen maar slagen. Daarom proberen we ervoor te zorgen dat de volledige achterban kennis kan maken met de zes decenniumdoelen. Een goede interne communicatie is daarbij van cruciaal belang.

Bij Welzijnszorg beslisten ze om het logo van Decenniumdoelen 2017 niet alleen met een directe logolink op de website te zetten, maar ook op al haar officiële documenten zoals het briefpapier, het campagnemateriaal … Bovendien nam Welzijnszorg in de loop van 2007 een paar advertenties op in hun infomagazine. Dit magazine dat naar de 20.000 schenkers gaat, bevatte ook een inhoudelijk artikel. Ten slotte, is er nog het e-zine. Deze nieuwsbrief heeft 3500 abonnees. Welzijnszorg zorgde ervoor dat ook zij uitvoerig met de Decenniumdoelen kennis konden maken.
Het zijn maar enkele manieren om aan de ‘Decenniumdoelen’ ruchtbaarheid te geven. Volgende maand belichten we de ideeën van één van de negen andere organisaties. Als jullie in tussentijd hier nog andere voorstellen over hebben, horen wij die graag.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *